کاربرد سابسیژن

رفع جای زخم و جوش
رفع چینهای عمیق پوست

سابسیژن

سابسیژن یک روش درمانی نوین به منظور از بین بردن اسکار، جای جوش  و آکنه به شمار می رود . هر گونه التهابات پوستی همچون جوش های چرکی، آبله مرغان ، سوختگی و.. همگی تاثیر بسیار زیادی بر چهره افراد می گذارد که در اعتماد به نفس و روابط افراد اثر گذار است.با استفاده از سابسیژن می توان این قبیل مشکلات را به راحتی درمان کرد.سابسیژن در درمان جای جوش بسیار موثر عمل می کند، اما می تواند در درمان چروک، سلولیت و… نیز استفاده شود . گاهی برای بهتر شدن نتیجه کار به توصیه پزشک از این روش در کنار سایر روش های درمانی استفاده می شود.

روش انجام سابسیژن

ابتدا  متخصص در این زمینه باید نواحی تحت درمان را مشخص کند، در مرحله بعد باید موضع را با  ماده ای به نام لیدوکائین آدرنالین بی حس شود. اثر لیدوکائین تنها بر بی حسی نیست، لیدوکائین پوست منطقه تحت درمان را نیز سفید می کند تا میزان کبودی به حداقل برسد. سپس باید سوزن های مخصوص با دقت بالا به ناحیه اسکار زده شود تا تمام نوارهای نگهدارنده را از هم پاشیده کند، همین امر سبب می شود بافت قدیمی پوست از بین برود و روند کلاژن سازی تحریک شود و بافت های جدید جایگزین بافت قدیمی شوند .

روش انجام سابسیژن

مراقبت بعد از سابسیژن

موضع درمان را فشار دهد
ناحیه تحت درمان را فشار داده و از یخ استفاده کنید.
کبودی را میتوان با آرایش پوشاند.
کبودی بعد از سابسیژن را میتوان با آرایش پوشاند.
داروهای ضدالتهاب و آنتی بیوتیک
از داروهای ضدالتهاب و آنتی بیوتیک استفاده کنید.
سابسیژن
برای کوتاه کردن دوره نقاهت بهتر است، وسعت کار محدود باشد.
زمان بهبودی سابسیژن چه قدر طول می کشد؟

زمان بهبودی سابسیژن

به محض درمان بعد از سابسیژن قرمزی و تورم بر ناحیه تحت درمان نمایان می شود، این قرمزی معمولا 2 ال 3 روز ادامه پیدا می کند. لازم به ذکر است که  بعد از سابسیژن فرد درد غیر قابل تحملی ندارد، بسته به وضعیت و پوست فرد، در مدت زمان 2 تا 10 روز بهبودی کامل به دست می آید. مدت زمان لازم برای درمان با سابسیژن در حدود 15 تا 30 دقیقه است و فرد می تواند بلافاصله بعد از درمان به منزل بازگردد.

فواید سابسیژن

امکان استفاده همزمان از سایر روش های درمانی
نتایج درمانی عالی
نتایج درمان با این روش موفقیت آمیز است.
سابسیژن
امکان استفاده درهمه تیپ های پوستی وجود دارد.
مدت زمان نقاهت سابسیژن
دوره نقاهت  بسیار کوتاه است.